Zoho lanceert Canvas
De eerste designstudio in de industrie die de CRM-beleving voor ondernemingen opnieuw vormgeeft.
Onlangs kondigde Zoho Corporation, een toonaangevend, mondiaal opererend techbedrijf, Canvas voor het Zoho CRM aan; een unieke designstudio voor CRM-personalisatie. Canvas maakt het voor bedrijven mogelijk om hun eigen CRM-interfaces te creëren die beter passen bij de rol van iedere werknemer, zonder dat IT of een ontwikkelaar hierbij betrokken hoeft te zijn. Canvas helpt bij het vereenvoudigen van complexe CRM-implementaties naar gestroomlijnde en contextuele, werknemersgerichte ervaringen.
Data- en workflow-customisation kan ervoor zorgen dat een CRM-systeem te complex wordt voor de meeste werknemers. Het personaliseren van het CRM voor de persoonlijke rol van iedere werknemer kost daarnaast te veel inspanning om te ontwikkelen en te veel geld. Als direct gevolg van deze complexiteit daalt de productie, raken werknemers minder betrokken, verloopt de CRM-adoptie moeizaam en kan de Return on Investment (ROI) hieronder leiden. Met Canvas kunnen bedrijven van alle grootten deze obstakels vermijden en profiteren van het brede scala aan functionaliteiten dat een general-purpose CRM biedt en van de gespecialiseerde ervaring van een verticaal CRM.
Met Canvas blijft het klantervaringsplatform van Zoho zich focussen op het bouwen van een systeem van ervaringen die de beleveniseconomie voor merken en alle stakeholders vereenvoudigt. Van het plannen en creëren van uiteenlopende klantervaringen tot het leveren aan en betrekken van die klanten voor de toekomst; Zoho CRM helpt organisaties van alle formaten bij het verhogen van werknemersproductiviteit, het stimuleren van samenwerkingen met stakeholders en het vergroten van successen bij de klant.
"Veel CRM software levert al een overvloed aan personalisatie voor klantervaringen, maar dit geldt niet voor werknemerservaringen. Hierdoor gebruikt iedereen hetzelfde systeem en boeten zij voor niets in op productiviteit”, vertelde Sridhar Yengar, algemeen directeur bij Zoho Europe. “Stel je nu eens voor dat er een systeem is die op maat gemaakt is voor iedere werknemersrol. Dat is echte, volledige personalisatie en dat is wat we met Canvas naar de markt brengen. Wij geloven dat dit een meer natuurlijke oplossing is voor de uitdagingen omtrent software-adoptie. Ons uiteindelijke doel is dat bedrijven in staat zijn ondernemingsbreed software-ervaringen te creëren met het gebruikersgemak die een klant heeft.”
Mogelijkheden van Canvas bevatten:
- Een ‘Drag and Drop Editor’ – Canvas biedt een eenvoudige drag and drop editor die het mogelijk maakt te ontwerpen zonder te hoeven coderen.
- Sjabloon Galerij – Klanten kunnen een al opgezette template uitkiezen die bij hen en hun industrie past en meteen beginnen.
- Industrie relevante weergaves – Bedrijven kunnen weergaven creëren die relevant zijn voor hun industrie, werkcultuur, sales-proces en meer.
- Self-service via Portals – Klanten kunnen ook via portals Canvas-creaties delen en zo een betere ervaring stimuleren voor leveranciers, stakeholders en andere partijen.
- Weergaves op basis van rollen – Organisaties kunnen verschillende Canvas-weergaven toekennen op basis van rollen, verantwoordelijkheden, en teams binnen het bedrijf.
- Uitgebreide opmaakmogelijkheden - Canvas kent ook een brede selectie van opmaakmogelijkheden om zo de specifiekere details van een weergave te bewerken, en kan op basis van specifieke voorwaarden dynamisch verschillende stijlen inladen.
8 september 2021
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
5 social media-trends die we in de gaten moeten houden (2025)
We bereiden ons voor op een jaar vol nieuwe ontwikkelingen.
Lees verderPraktische toepassingen van AI: KLM wil reizen leuker maken
Lees hier hoe onze nationale luchtvaartmaatschappij van plan is om de voordelen van AI toe te passen.
Lees verder