Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO
Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.
Nadat het van Noorse origine softwarebedrijf in 2023 een omzetgroei van maar liefst 18% wist te boeken, staat het halverwege 2024 aan het begin van een nieuw tijdperk. Engbork zal de activiteiten van de CEO met ingang van 3 juni over gaan nemen.
Groei
De uitzwaaiende CEO Gisle Jentoft had het volgende over zijn vertrek bij SuperOffice te vertellen:
“In de afgelopen jaren hebben we het managementteam van SuperOffice flink uitgebreid door nieuwe, getalenteerde personen te verwelkomen. Zij brachten nieuwe perspectieven en samen hebben we veel bereikt. Ik ben trots op het team en de organisatie, en met name op de manier waarop we de organisatie hebben laten groeien, ons vermogen om waarde aan de klant te leveren hebben verbeterd en onze collega’s hebben voorzien van manieren om te groeien… ik ben blij en trots om het stokje nu over te kunnen dragen aan Lars Engbork.”
De ontwikkeling van SuperOffice
Het is voor een nieuwe CEO niet altijd weggelegd om in een warm bad terecht te komen. Toch lijkt het erop dat Engbork zich hier niet te veel zorgen om zal hoeven maken, de CRM-leverancier heeft in de afgelopen jaren immers grote stappen gezet. Zo heeft het zijn software van on-premise naar de cloud gemigreerd, heeft het onlangs een nieuwe, modulaire software-suite gelanceerd en werkt het iedere dag aan strategieën waarmee de klant zo snel mogelijk van de oplossing kan profiteren.
Ambitieus
“Ik ben erg enthousiast om als CEO van SuperOffice aan de slag te gaan, een bedrijf dat ik bewonder voor zijn unieke, innovatieve belofte aan zijn klanten en zijn sterke teamspirit. Ik kijk er naar uit om samen te werken met het voltallige SuperOffice team”, aldus Lars Engbork, de aanstaand CEO van de CRM-leverancier.
Over SuperOffice
Customer Relationship Management is de absolute passie van SuperOffice. Een goede en gezonde relatie met de klant staat dan ook met stip op één. Of het nu om het verhogen van de omzet, het optimaliseren van marketingactiviteiten of het leveren van hoogwaardige klantenservice gaat: de CRM-software van SuperOffice is daar om u te ondersteunen.
Bent u benieuwd naar wat SuperOffice met SuperOffice CRM voor uw organisatie kan betekenen? Klik dan hier om meer te lezen over het CRM-systeem en vraag gerust vrijblijvend extra informatie aan.
Dit persbericht is aangeleverd door softwareleverancier SuperOffice.
30 mei 2024
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
De feestdagen komen er aan: tijd om te focussen op de klantervaring
Moderne bedrijven moeten zich veel meer focussen op het verbeteren van de klantbeleving.
Lees verderPopulariteit van audioreclame blijft toenemen
In een tijdperk waarin we voornamelijk gewend zijn geraakt aan bewegende beelden, laat audioreclame zien dat het nog altijd bijzonder relevant is.
Lees verder