Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO

Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.

Nadat het van Noorse origine softwarebedrijf in 2023 een omzetgroei van maar liefst 18% wist te boeken, staat het halverwege 2024 aan het begin van een nieuw tijdperk. Engbork zal de activiteiten van de CEO met ingang van 3 juni over gaan nemen. 

Groei

De uitzwaaiende CEO Gisle Jentoft had het volgende over zijn vertrek bij SuperOffice te vertellen: 

“In de afgelopen jaren hebben we het managementteam van SuperOffice flink uitgebreid door nieuwe, getalenteerde personen te verwelkomen. Zij brachten nieuwe perspectieven en samen hebben we veel bereikt. Ik ben trots op het team en de organisatie, en met name op de manier waarop we de organisatie hebben laten groeien, ons vermogen om waarde aan de klant te leveren hebben verbeterd en onze collega’s hebben voorzien van manieren om te groeien… ik ben blij en trots om het stokje nu over te kunnen dragen aan Lars Engbork.”

De ontwikkeling van SuperOffice

Het is voor een nieuwe CEO niet altijd weggelegd om in een warm bad terecht te komen. Toch lijkt het erop dat Engbork zich hier niet te veel zorgen om zal hoeven maken, de CRM-leverancier heeft in de afgelopen jaren immers grote stappen gezet. Zo heeft het zijn software van on-premise naar de cloud gemigreerd, heeft het onlangs een nieuwe, modulaire software-suite gelanceerd en werkt het iedere dag aan strategieën waarmee de klant zo snel mogelijk van de oplossing kan profiteren.  

Ambitieus

“Ik ben erg enthousiast om als CEO van SuperOffice aan de slag te gaan, een bedrijf dat ik bewonder voor zijn unieke, innovatieve belofte aan zijn klanten en zijn sterke teamspirit. Ik kijk er naar uit om samen te werken met het voltallige SuperOffice team”, aldus Lars Engbork, de aanstaand CEO van de CRM-leverancier. 

Over SuperOffice

Customer Relationship Management is de absolute passie van SuperOffice. Een goede en gezonde relatie met de klant staat dan ook met stip op één. Of het nu om het verhogen van de omzet, het optimaliseren van marketingactiviteiten of het leveren van hoogwaardige klantenservice gaat: de CRM-software van SuperOffice is daar om u te ondersteunen. 

Bent u benieuwd naar wat SuperOffice met SuperOffice CRM voor uw organisatie kan betekenen? Klik dan hier om meer te lezen over het CRM-systeem en vraag gerust vrijblijvend extra informatie aan.

Dit persbericht is aangeleverd door softwareleverancier SuperOffice.

30 mei 2024

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

De feestdagen komen er aan: tijd om te focussen op de klantervaring

Moderne bedrijven moeten zich veel meer focussen op het verbeteren van de klantbeleving.

Lees verder

Populariteit van audioreclame blijft toenemen

In een tijdperk waarin we voornamelijk gewend zijn geraakt aan bewegende beelden, laat audioreclame zien dat het nog altijd bijzonder relevant is.

Lees verder