Save the date: het Branded Content Event komt er weer aan

19 maart 2024 is het weer zover.. alle ontwikkelingen op het gebied van content komen ter sprake op het jaarlijkse Branded Content Event.

Wat Branded Content Event 2024
Waar Media Plaza, Utrecht
Wanneer 19 maart 2024
Tickets Op de website

Hoewel Bill Gates de welbekende uitspraak ‘Content is King’ inmiddels alweer 28 jaar geleden deed, is de boodschap in 2024 nog altijd volop van toepassing. De consument is kritischer dan ooit en wil de menselijke kant van een organisatie zien. Om dit mogelijk te maken, is betekenisvolle en impactvolle content belangrijker dan ooit geworden. Gelukkig is dat dan ook precies waar dit marketing evenement over gaat. 

Over het event

Geïnspireerd door de wereldberoemde quote ‘Shaken, not stirred’ van de fictieve geheim agent James Bond, richt het Branded Content Event zich dit jaar op de manier waarop het medialandschap in 2023 weer flink is opgeschud. Van het toenemende belang van personalisatie en content marketing, tot gamification en kunstmatige intelligentie (AI): het Branded Content Event laat geen ontwikkeling aan haar bezoekers voorbij gaan. 

Het programma

Met sprekers van toonaangevende organisaties, interactieve sessies en een afsluitende netwerkborrel, is het Media Plaza in Utrecht op 19 maart 2024 dé place to be. Zoals één van de bezoekers in 2023 toepasselijk schrijft op de website: “Het Branded Content Event is de jaarlijkse content-APK voor media-professionals.” 

Het wordt dus een dag vol met activiteiten en waardevolle inzichten. Iets dat de moderne marketing- en communicatieprofessional natuurlijk niet aan zich voorbij mag laten gaan. 

Customer Relationship Management

Het is anno 2024 belangrijker dan ooit om bij de tijd te blijven als organisatie. Zij die, gebaseerd op relevante data, in staat zijn om betekenis- en impactvolle content te creëren, hebben een absolute succesformule in handen. De meeste zakelijke markten zijn bijzonder competitief, dus het zijn deze inzichten die weleens het verschil kunnen maken. 

Lees ook: “Creëer diepgaande klantprofielen met een Customer Data Platform

Maar, hoe komt men aan deze data? Dat is waar Customer Relationship Management (CRM)-software om de hoek komt kijken. Een CRM-systeem stelt gebruikers in staat om alle processen rondom de klant overzichtelijk in kaart te brengen, zodat content en andere vormen van marketingcommunicatie gebaseerd kunnen zijn op het klantbeeld dat dankzij het systeem naar voren komt. 

Naast het Branded Content Event zijn er nog talloze andere manieren om op de hoogte te blijven van de meest recente ontwikkelingen in het huidige medialandschap. Houd onze nieuwspagina in de gaten en blijf altijd up-to-date!

16 februari 2024

Lees meer over:

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

De feestdagen komen er aan: tijd om te focussen op de klantervaring

Moderne bedrijven moeten zich veel meer focussen op het verbeteren van de klantbeleving.

Lees verder

Populariteit van audioreclame blijft toenemen

In een tijdperk waarin we voornamelijk gewend zijn geraakt aan bewegende beelden, laat audioreclame zien dat het nog altijd bijzonder relevant is.

Lees verder