Save the date: het Branded Content Event komt er weer aan
19 maart 2024 is het weer zover.. alle ontwikkelingen op het gebied van content komen ter sprake op het jaarlijkse Branded Content Event.
Wat | Branded Content Event 2024 |
Waar | Media Plaza, Utrecht |
Wanneer | 19 maart 2024 |
Tickets | Op de website |
Hoewel Bill Gates de welbekende uitspraak ‘Content is King’ inmiddels alweer 28 jaar geleden deed, is de boodschap in 2024 nog altijd volop van toepassing. De consument is kritischer dan ooit en wil de menselijke kant van een organisatie zien. Om dit mogelijk te maken, is betekenisvolle en impactvolle content belangrijker dan ooit geworden. Gelukkig is dat dan ook precies waar dit marketing evenement over gaat.
Over het event
Geïnspireerd door de wereldberoemde quote ‘Shaken, not stirred’ van de fictieve geheim agent James Bond, richt het Branded Content Event zich dit jaar op de manier waarop het medialandschap in 2023 weer flink is opgeschud. Van het toenemende belang van personalisatie en content marketing, tot gamification en kunstmatige intelligentie (AI): het Branded Content Event laat geen ontwikkeling aan haar bezoekers voorbij gaan.
Het programma
Met sprekers van toonaangevende organisaties, interactieve sessies en een afsluitende netwerkborrel, is het Media Plaza in Utrecht op 19 maart 2024 dé place to be. Zoals één van de bezoekers in 2023 toepasselijk schrijft op de website: “Het Branded Content Event is de jaarlijkse content-APK voor media-professionals.”
Het wordt dus een dag vol met activiteiten en waardevolle inzichten. Iets dat de moderne marketing- en communicatieprofessional natuurlijk niet aan zich voorbij mag laten gaan.
Customer Relationship Management
Het is anno 2024 belangrijker dan ooit om bij de tijd te blijven als organisatie. Zij die, gebaseerd op relevante data, in staat zijn om betekenis- en impactvolle content te creëren, hebben een absolute succesformule in handen. De meeste zakelijke markten zijn bijzonder competitief, dus het zijn deze inzichten die weleens het verschil kunnen maken.
Lees ook: “Creëer diepgaande klantprofielen met een Customer Data Platform”
Maar, hoe komt men aan deze data? Dat is waar Customer Relationship Management (CRM)-software om de hoek komt kijken. Een CRM-systeem stelt gebruikers in staat om alle processen rondom de klant overzichtelijk in kaart te brengen, zodat content en andere vormen van marketingcommunicatie gebaseerd kunnen zijn op het klantbeeld dat dankzij het systeem naar voren komt.
Naast het Branded Content Event zijn er nog talloze andere manieren om op de hoogte te blijven van de meest recente ontwikkelingen in het huidige medialandschap. Houd onze nieuwspagina in de gaten en blijf altijd up-to-date!
16 februari 2024
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
De feestdagen komen er aan: tijd om te focussen op de klantervaring
Moderne bedrijven moeten zich veel meer focussen op het verbeteren van de klantbeleving.
Lees verderPopulariteit van audioreclame blijft toenemen
In een tijdperk waarin we voornamelijk gewend zijn geraakt aan bewegende beelden, laat audioreclame zien dat het nog altijd bijzonder relevant is.
Lees verder