Mobile devices

Adverteren via mobile devices doe je zo!

Er wordt verwacht dat binnen 5 jaar bijna de helft van alle aankopen via mobiel gedaan worden. Maar waar nu op te letten bij het adverteren via mobile devices?

Meer dan een kwart van de wereldbevolking heeft inmiddels een smartphone. In Nederland heeft zo’n 86 procent van de inwoners al een smartphone waar volop gebruik van gemaakt wordt. De aankopen via mobile devices blijven toenemen en is het dus voor ieder bedrijf van belang dat hier op wordt ingespeeld. Er wordt verwacht dat binnen 5 jaar bijna de helft van alle aankopen via mobiel gedaan worden. Niet zo gek dat adverteerders de komende jaren van plan zijn massaal te investeren in mobile advertising.

Video

Het kijken van televisie neemt steeds meer af maar daar tegenover staat het kijken van video op mobile devices. Mensen willen tegenwoordig content bekijken wanneer dat hun uitkomt en niet meer afhankelijk zijn van vastgestelde tijden, tenzij het om voetbal gaat. Het adverteren bij deze video’s of het zelf ontwikkelen van content kan van grote waarde zijn voor ieder bedrijf.  

Mobile first

De manier van content maken zal aangepast moeten worden. Waarbij de gebruikelijk vorm nog uitgaat van grotere schermen zal er nu rekening gehouden moeten worden met het formaat van de mobile devices. Daarnaast moet de inhoud van de content met een andere insteek opgebouwd worden die in lijn staat met het mobile first principe. Kort en eenvoudig te verwerken content zodat het zonder veel moeite wordt opgepikt door de gebruiker.

App’s

Misschien wel het woord van de afgelopen paar jaar en dat is niet voor niks. Ondanks dat 90 procent van onze mobiele tijd wordt besteedt aan slechts vijf apps als WhatsApp en Facebook heeft het hebben van een app nog een voordeel. Deze kan namelijk opgenomen worden in de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines.

Virtual en augmented reality

De Albert Heijn kwam al met dino plaatjes die je met je telefoon door middel van augmented reality tot leven kon brengen en met Pokémon Go is de hele wereld in de ban van deze technologie. Iets minder toegankelijk is virtual reality. Deze is met Oculus Rift te betreden maar hier hangt wel een prijskaartje aan. Goedkopere varianten zijn er ook al zoals Google Cardboard. Het staat nog in de kinderschoenen maar hoe tof zou het zijn als jouw bedrijf gevonden kan worden tijdens een Pokémon zoektocht.

6 december 2018

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

De feestdagen komen er aan: tijd om te focussen op de klantervaring

Moderne bedrijven moeten zich veel meer focussen op het verbeteren van de klantbeleving.

Lees verder

Populariteit van audioreclame blijft toenemen

In een tijdperk waarin we voornamelijk gewend zijn geraakt aan bewegende beelden, laat audioreclame zien dat het nog altijd bijzonder relevant is.

Lees verder