CRM nieuws
Evenementen Evenementen archiefDe feestdagen komen er aan: tijd om te focussen op de klantervaring
Moderne bedrijven moeten zich veel meer focussen op het verbeteren van de klantbeleving.
12 november 2024
Populariteit van audioreclame blijft toenemen
In een tijdperk waarin we voornamelijk gewend zijn geraakt aan bewegende beelden, laat audioreclame zien dat het nog altijd bijzonder relevant is.
31 oktober 2024
Code Telemarketing herzien: nieuwe regels benadrukken het belang van CRM-software
De nieuwe regelgeving, die na goedkeuring door de Stichting Reclame Code op 15 oktober van kracht is gegaan, geeft consumenten meer controle over hun eigen rechten.
21 oktober 2024
HubSpot’s Fall 2024 Spotlight: een nieuwe AI-tool en nog veel meer
Een blik op de nieuwste toevoegingen aan het populaire CRM-platform.
11 oktober 2024
Marketeers vertrouwen steeds vaker op impressiekanalen
Er wordt steeds meer geïnvesteerd in platforms als YouTube en TikTok.
3 oktober 2024
Zelfstandige AI-medewerkers: Salesforce maakt het mogelijk
Het zogeheten Agentforce zal u helpen om de kwaliteit van uw sales, marketing en klantenservice te verbeteren.
27 september 2024
Kruidvat wil klantenbinding bevorderen met gamification
Gebruikers van de nieuwe app kunnen allerlei verschillende prijzen winnen.
24 september 2024
Salesforce introduceert zelfstandige, AI-gestuurde verkoopmedewerkers
Gebruikers van de CRM-software kunnen hiermee de druk op sales-teams verlichten. Hoe? Dat leest u hier.
10 september 2024
De integratie van sociale media in het CRM-systeem
Sociale media zijn tegenwoordig voor velen een essentieel onderdeel van het dagelijks leven. Bedrijven kunnen hier goed op inspelen door ze te integreren in hun CRM-systeem.
4 september 2024
De toepassingsmogelijkheden van AI in contentmarketing
We hebben het regelmatig over de voordelen en functies van AI in marketing. Maar hoe worden de tools nu concreet toegepast? Alles over AI in contentmarketing, leest u hier.
27 augustus 2024
AI-tools volop in gebruik bij Nederlandse bedrijven
Onderzoek laat zien dat we veel vertrouwen hebben in AI-tools: meer dan in welk land dan ook.
15 augustus 2024
Google: third-party cookies verdwijnen voorlopig niet
In een update deelt de techgigant dat de geplande uitfasering voorlopig is uitgesteld.
13 augustus 2024
HubSpot onthult alles over de huidige staat van klantenservice
Onderzoek wijst uit dat kunstmatige intelligentie (AI) en gestructureerd databeheer onmisbaar zijn geworden.
8 augustus 2024
Ken uw doelgroep: zo wordt het internet anno 2024 gebruikt
Weten hoe uw doelgroep zich online beweegt is een cruciaal inzicht dat u een voorsprong op de concurrent kan verschaffen. Hoe u tot deze inzichten komt? Dat leest u hier.
5 augustus 2024
Marketeers opgelet: HubSpot onthult 3 cruciale marketingtrends (2024)
U raadt het misschien al: AI speelt, zoals wel vaker de laatste maanden, een belangrijke rol.
24 juli 2024
AI in klantenservice: niet iedereen is even enthousiast
Een recent onderzoek van Gartner laat zien dat niet iedere consument even blij is met de komst van kunstmatige intelligentie (AI) in customer service.
18 juli 2024
AI voice-overs: een rage of de toekomst?
Zal de rol van stemacteur nog een toekomst hebben? Alles over AI-ondersteunde voice-overs, leest u hier.
10 juli 2024
De consument wil meer AI en een gepersonaliseerde klantreis
Alles over de bevindingen uit het Adobe Digital Trends-rapport, waarin duidelijk wordt dat een gepersonaliseerde klantervaring alsmaar belangrijker wordt.
5 juli 2024
Nederlandse retailer blinkt uit in marketing en klantloyaliteit
Alles over de resultaten van de Omnichannel Index 2024, waarin de staat van Nederlandse retailers onder de loep werd genomen.
27 juni 2024
Talpa meet conversieratio van reclames met ‘QRomo’
Via een QR-code rechtstreeks naar de website van de adverteerder gebracht worden: is dit de toekomst van tv-advertenties?
20 juni 2024
Microsoft wil klantenservice met behulp van AI revolutionaliseren
Het zogeheten Dynamics 365 Contact Center moet bedrijven gaan helpen met het optimaliseren van klantinteracties.
11 juni 2024
Wisseling van de wacht: SuperOffice introduceert nieuwe CEO
Lars Engbork zal de positie over gaan nemen van Gisle Jentoft, die de CRM-leverancier in 18 jaar tijd naar nieuwe hoogten heeft kunnen begeleiden.
30 mei 2024
HubSpot optimaliseert CRM-oplossing: alles over de nieuwste lente-update
Een blik op de toekomst van CRM-oplossingen, waarin AI centraal lijkt te staan.
28 mei 2024
Innovatie in klantenservice: de meest actuele trends en ontwikkelingen
Onderzoek wijst uit dat innovatie loont: bedrijven die op de hoogte zijn van actuele technologische ontwikkelingen, zijn beter in staat om hun processen te optimaliseren.
24 mei 2024
Managementteam CRMCompany neemt aandelen over van oprichter
De beslissing vond in goed overleg plaats met oprichter en directeur Richard Badenhop, die wegens ziekte zijn functie niet langer kan vervullen.
21 mei 2024
Microsoft deelt cijfers: klanttevredenheid toegenomen dankzij Copilot
Dit heeft de Amerikaanse techgigant bekendgemaakt tijdens het ‘Dynamics 365 Business Applications launch event’.
15 mei 2024
Third-party cookies verdwijnen: wat betekent dit voor adverteerders?
Het verdwijnen van third-party cookies is slechts een kwestie van tijd. Voor adverteerders dus de hoogste tijd om zich hierop voor te bereiden.
13 mei 2024
Gamification in de praktijk: spelletjes spelen op LinkedIn
Netwerken, zakelijke successen delen en.. gamen? Als het aan LinkedIn ligt, kan het binnenkort allemaal.
2 mei 2024
AI-influencers: TikTok wil adverteren met fictieve verkopers
De Chinese social media-gigant wil een bijzondere volgende stap zetten in de toepassing van kunstmatige intelligentie.
29 april 2024
Dit is de online trend van het moment: Brazilian Marketing
Alles over deze unieke vorm van marketing, die vooral populair is op het social media-platform TikTok, leest u hier.
25 april 2024
Event: alles over retailmedia ontdekt u hier
De belangstelling voor efficiënte retailmedia is aanzienlijk aan het groeien. Er is dan ook geen goede reden om de Retail Media Day 2024 niet bij te wonen.
22 april 2024
DynamicHands en ESC slaan de handen ineen
Het doel van de strategische samenwerking is om de expertise in Microsoft Dynamics 365 verder uit te breiden.
16 april 2024
Meer AI in Google Maps en Google Foto’s
Steeds meer techgiganten voorzien hun applicaties van slimme AI-technologieën.
8 april 2024
De kracht van het verhaal: zo past u B2B-storytelling toe
Alles over storytelling en nog veel meer vindt u terug in het nieuwe e-book van CRM-leverancier SuperOffice.
5 april 2024
Retailers omarmen AI voorzichtig, maar het blijft onwennig
Een recent onderzoek laat zien dat de sector AI wil gebruiken om de winkelervaring te verbeteren, maar moeite heeft met de implementatie ervan.
3 april 2024
User-generated content blijft aan populariteit winnen
Leer meer over user-generated content, één van de populairste marketingtechnieken van 2024.
25 maart 2024
Een 360° klantbeeld: zo wordt dit in 2024 werkelijkheid
Welke mogelijkheden hebben bedrijven om een zo compleet mogelijk beeld van hun klant te verkrijgen?
18 maart 2024
Microsoft Copilot for Sales: dit moet u weten
Alles wat u moet weten over de slimme assistent van softwaregigant Microsoft.
12 maart 2024
Salesforce Marketing Cloud Growth: CRM, data en AI voor MKB
De nieuwste editie van het softwarepakket moet het midden- en kleinbedrijf gaan ondersteunen bij de efficiënte groei van hun organisatie.
29 februari 2024
Best Software Awards: marketing en sales van HubSpot op één
De sales- en marketing-software van de toonaangevende CRM-ontwikkelaar kwam op twee cruciale vakgebieden als beste uit de test.
28 februari 2024
Mobile CRM: waarom is dat zo belangrijk?
Omdat bijna iedereen tegenwoordig over een smartphone beschikt, lijken mobiele applicaties voor bedrijfssoftware steeds essentiëler te worden.
22 februari 2024
Save the date: het Branded Content Event komt er weer aan
19 maart 2024 is het weer zover.. alle ontwikkelingen op het gebied van content komen ter sprake op het jaarlijkse Branded Content Event.
16 februari 2024
Spraakassistenten: de nieuwste trend in sales?
Sommigen zullen op dagelijkse basis gebruikmaken van digitale assistenten, maar hoe zit het met de mogelijke toepassingen op het gebied van sales?
6 februari 2024
Retailers opgelet: Google introduceert nieuwe AI-technologie
De retailbranche krijgt, net zoals de meeste sectoren, in 2024 opnieuw volop te maken met kunstmatige intelligentie (AI).
31 januari 2024
Customer Relationship Management: 4 trends voor 2024
Kunstmatige intelligentie, het toenemende belang van data en nog harder werken aan een unieke klantervaring: dit zijn de CRM-trends waarmee we in 2024 te maken gaan krijgen.
26 januari 2024
Dit zijn dé (online) marketing trends van 2024
Organic marketing, social commerce, authenticiteit en de aanhoudende opmars van kunstmatige intelligentie: dit zijn de trends waar marketeers in 2024 op moeten letten.
18 januari 2024
Kunstmatige intelligentie in de horeca?
Technologie in de horeca: wat is het potentieel van kunstmatige intelligentie in deze sector?
15 januari 2024
Een blik op 2024: digitale transformatie in de zorg
Online interactie, virtual reality en de opkomst van AI: wij kijken naar de status van de digitalisering van de zorgsector anno 2024.
10 januari 2024
Een blik op 2024: de belangrijkste trends in e-commerce
Sociale media, duurzame verpakkingen en natuurlijk AI: wij blikken vooruit op de belangrijkste e-commerce trends van 2024.
4 januari 2024
Wat houdt de AI Act precies in?
AI is in een razend tempo enorm populair geworden. Daarom krijgt Europa te maken met een nieuwe wetgeving, die het eerlijke gebruik ervan moet stimuleren.
14 december 2023