Inhoudsopgave
- Inleiding
- Systeem informatie
- Alle functionaliteiten
- Meer informatie aanvragen
Wilt u meer informatie over CAS CRM software?
CAS CRM software
CAS Software AG is in Europa een van belangrijkste leveranciers voor CRM-oplossingen en richt zich vooral op het midden- en kleinbedrijf. Enkele kenmerken van onze xRM / CRM software:
- xRM systeem dus uitgebreide functionaliteit
- Alle acties worden gelogd (volledig ‘audit proof’)
- CRM voor verschillende afdelingen, uitgebreide autorisatie mogelijkheden
- Sterke integratie met Microsoft producten (outlook plugin)
- Vele branche oplossing standaard beschikbaar
- Flexibel en eenvoudig AANPASBAAR
- Standaard al heel COMPLEET
- EENVOUDIG in gebruik
- Schaalbaar inzetbaar
- Sterke RAPPORTAGE mogelijkheden (zelf te doen!)
- Scherp geprijsd (perfecte prijs prestatie)
- Goed bruikbare en beveiligde ‘echte’ innovatieve APP op alle (BYOD) MOBIELE devices (focus van CAS-CRM)
- Online KLANTPORTALS eenvoudig te integreren (agenda, planning, documenten en taken delen)
- Enz.. enz..
Het bedrijf werd in 1986 opgericht door Martin Hubschneider en Ludwig Neer in Karlsruhe. Tegenwoordig biedt CAS Software AG werk aan ongeveer 400 mensen, waarvan 375 rechtstreeks in dienst van CAS Software AG. Meer dan 400.000 mensen in meer dan 20.000 bedrijven en organisaties waarderen de voordelen van het gebruik van onze softwareoplossingen: de beste ergonomie, flexibel en te combineren met reeds aanwezige software, een in de praktijk beproefd netwerk van bekwame partners en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Comaxs Software Solutions
Wij begeleiden u in het gehele proces van automatisering
Wij zien software als een belangrijk stuk gereedschap om uw processen te vereenvoudigen. Zoals een timmerman kiest voor de juiste zaag, zo kiest de ondernemer een goede software-oplossing. Graag gaan we een langdurige relatie met u aan, die is gebaseerd op vertrouwen. Onze speerpunten zijn een klantgerichte communicatie en toegankelijkheid. Dit komt terug in de naam Comaxs, die staat voor communicatie (com) en access (axs). Als we iets beloven, dan doen we dat ook.
Screenshots
Certificaten
Gerelateerde berichten
CRM software voor het MKB
Ontdek waarom CRM software ook zeer geschikt is voor het MKB.
Lees verderDe kosten van een CRM systeem
De kosten van een CRM systeem worden voornamelijk opgebouwd uit 5 hoofdfactoren. Ontdek waar u rekening mee moet houden bij de aanschaf van uw CRM systeem.
Lees verderHet dilemma van de ongeopende nieuwsbrief
Send Time Optimisation moet meer inzichten geven in de openingstijden van de verstuurde e-mails.
Lees verderSysteem informatie
Platform: | Cloud, On-premises |
Bedrijfsgrootte: | Van 1 tot 250+ medewerkers |
Gebruikers: | Van 1 tot 250+ gebruikers |
Budget per gebruiker per maand: | Van €1 tot €150 |
Budget totaal: | Van €1 tot €100.000 |
Integratie: | API, Import / export CSV & Excel |
Mobiel: | Android, iOS, Windows Phone |
Browser: | Chrome, Firefox, Edge, Safari |
Database: | Microsoft SQL |
Support: | E-mail, FAQ, Handleidingen, Telefonisch |
Lokale support: | Nederland, Belgiƫ, Duitsland |
Taal interface: | Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans, Andere |
Tax compliance: | Nee |
GDPR compliant: | Ja |
Broncode: | Closed source |
Ecosysteem: | Nee |
Gratis trial: | Nee |
Sandbox: | Nee |
Alle functionaliteiten
Platform
Cloud Een Cloud CRM systeem wordt als het ware gehuurd van de leverancier, net als de servers waarop de software draait. U hoeft dus zelf geen software en hardware aan te schaffen wat enorm in de opstartkosten en de implementatietijd scheelt. Daar tegenover staat dat de functionaliteiten gestandaardiseerd zijn en is het mogelijk dat uw bedrijfsprocessen hierop moeten worden aangepast.
U betaalt een maandelijks bedrag per gebruiker zolang u gebruik wilt maken van de software. In dit maandelijkse bedrag zijn ook de onderhoudskosten, updates en beveiliging van uw CRM systeem opgenomen.
On-premises Een on-premises CRM systeem is geheel naar eigen inzicht in te richten. De software en hardware moeten worden aangeschaft waardoor er vooraf een groot bedrag moet worden gereserveerd.
De ontwikkeling van de software die perfect aansluit op uw werkprocessen, zorgt ervoor dat de implementatietijd soms kan oplopen tot een aantal maanden. Na de implementatie bent u zelf verantwoordelijk voor het onderhouden en beveiligen van uw systeem.
HostedBij een hosted oplossing koopt u de licentie voor de software en bent u vrij om ermee te doen wat u wenst. Het ontwikkelen van de software en de bijbehorende implementatietijd kan oplopen tot enkele maanden.
De software wordt vervolgens op de servers van een derde partij geïnstalleerd. Hierdoor hoeft u geen hardware aan te schaffen. U bent eigenaar van de software zonder dat u zelf verantwoordelijk bent voor de opslag en beveiliging van de servers.
Hybrid Een hybrid CRM oplossing is een combinatie van een on-premises en een Cloud systeem. U wordt eigenaar van de software welke voor een deel op eigen servers wordt geïnstalleerd.
Slechts een deel wordt ontwikkeld speciaal voor uw bedrijf en het andere deel zijn vrijwel standaard functionaliteiten. Hierdoor wordt de implementatietijd beperkt gehouden en wordt er enkel geld uitgegeven aan maatwerk dat noodzakelijk is.
Bedrijfsgrootte
1 tot 10 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 1 tot 10 medewerkers.
10 tot 50 medewerkers Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 10 tot 50 medewerkers.
50 tot 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met 50 tot 250 medewerkers.
Meer dan 250 medewerkersDeze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met meer dan 250 medewerkers.
Gebruikers
Implementatiebudget SaaS
Tot €25 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget kleiner dan €25 per gebruiker per maand.
€25 tot €50 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €25 tot €50 per gebruiker per maand.
€50 tot €75 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €50 tot €75 per gebruiker per maand.
€75 tot €100 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €75 tot €100 per gebruiker per maand.
€100 tot €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van €100 tot €150 per gebruiker per maand.
Meer dan €150 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget groter dan €150 per gebruiker per maand.
Implementatiebudget on-site
Tot €5.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tot €5.000.
€5.000 tot €25.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €5.000 tot €25.000.
€25.000 tot €50.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €25.000 tot €50.000.
€50.000 tot €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget tussen de €50.000 tot €100.000.
Meer dan €100.000 Deze oplossing is beschikbaar voor bedrijven met een budget van meer dan €100.000.
Callcenter
Met deze functionaliteiten kunt u een "call me back" knop integreren op uw website.
Call blending is een functionaliteit waarbij de hoeveel inbound calls wordt ingeschat, waarna navenant het aantal outbound calls wordt aangepast. Als er veel wordt gebeld naar uw customer service, worden outbound calls uitgesteld. U wilt immers mensen die bellen niet laten wachten. Als het rustiger wordt, stijgt automatisch het aantal outbound calls.
Met dit systeem kunnen gesprekken eenvoudig vanuit het callcenter worden opgeslagen.
Met coach&barge functionaliteiten kan een supervisor meeluisteren tijdens een telefoongesprek. De supervisor kan verbaal de medewerker coachen zonder dat de klant hier iets van hoort (coaching). Ook kan de supervisor actief deelnemen terwijl het gesprek al is begonnen (barging).
Dialers zijn systemen die het opbellen van een adres automatiseren. De callcentermedewerker hoeft dus niet zelf meer een telefoonnummer in te toetsen. Als een gesprek is afgerond wordt het volgende gesprek al klaar gezet. Dit kan een enorme boost geven aan de productiviteit van uw callcenter. Het ontneemt tegelijkertijd veel vrijheid bij de medewerkers om zelf calls in te plannen.
Predictive dialers voorspellen het percentage van telefoontjes waarbij geen contact kan worden gemaakt (verkeerd nummer of er wordt niet opgenomen) en "overbelt" als het ware adressen. Ze worden voornamelijk ingezet in erg high-volume/low-margin outbound callcenters. Hier is efficiëntie en de kosten per gesprek cruciaal: iedere seconde telt. Als er te veel adressen worden gebeld, kan het voorkomen dat sommige mensen worden gebeld zonder dat een agent beschikbaar is om het gesprek te voeren. In de praktijk resulteert dit dat mensen opgebeld worden en na opnemen geen gehoor kregen. Het is een erg agressieve manier van telesales, en kan demotiverend werken voor uw (overwerkte) callcentermedewerkers.
Met preview dialer zien callcenter agents het volgende beladres voordat zij gaan bellen. Het geeft hun de mogelijkheid om zelf te kiezen wanneer zij daadwerkelijk bellen. Dit is raadzaam bij bedrijven waar sales wat complexer is en dus reden is voor wat meer onderzoek om de slagingskans van een call te verhogen.
Een progressive dialer bepaalt wanneer een belletje wordt gepleegd. Uw callcenter agents hebben dus niet meer de mogelijkheid om zelf te bepalen wanneer zij een adresbestand afbellen. Het systeem belt automatisch het volgende nummer wanneer een gesprek is beëindigd. Zo minimaliseert u tijd tussen telefoontjes en verhoogt u de productiviteit van uw callcenter. Het is minder agressief dan een predicitive dialer, maar wat dwingender dan een preview dialer.
Met deze functionaliteiten kunnen callcenter-agents gesprekken met bijhorende informatie doorverbinden naar collega's.
Met deze functionaliteit wordt het geïnteresseerde prospects veel makkelijker gemaakt om snel te betalen voor een product of dienst. Als naar aanleiding van een telesalesgesprek wordt besloten tot de aanschaf van een product of dienst dan kan de prospect direct overgaan tot koop.
Met IVR of Interactive voice response kunnen binnenkomende belletjes sneller worden afgehandeld. Een klant die opbelt heeft eerst interactie met een geautomatiseerd systeem door middel van spraakherkenning en sneltoetsen. Het systeem kan zelf antwoord geven op vragen de gesteld worden via IVR of de klant doorverbinden naar de juiste afdeling.
Deze oplossing stelt u in staat om real-time service calls te monitoren.
Contact management
Met deze functionaliteiten kunt u eenvoudig de activiteiten van een contactpersoon bekijken.
Contactprofielen kunnen eenvoudig worden gegroepeerd.
Contactmomenten kunnen eenvoudig worden ingepland.
De velden bij een profiel kunnen eenvoudig worden benoemd en aangepast.
Data van de kamer van koophandel kan worden gekoppeld aan contactprofielen.
Data van LinkedIn profielen kan worden gekoppeld aan contactprofielen.
Er kunnen eenvoudig documenten worden gekoppeld aan een contactprofiel.
Met deze functie kunnen e-mails worden vastgelegd.
Binnen een contactprofiel kunnen parent-child relaties worden aangewezen.
Dit CRM-systeem heeft zoekfuncties voor contacten
Zoekopdrachten kunnen worden uitgevoerd op meerdere criteria.
U kunt op basis van Xpath en SQL zoekopdrachten uitvoeren.
Zoek profielen op basisinformatie zoals bedrijfsnaam, NAW gegevens, e-mail adressen etc.
Zoek profielen op activiteiten van contacten.
Zoek profielen op basis van de inhoud van contactprofielen.
Zoek profielen op metatags.
Zoek profielen op synoniemen.
Zoekopdrachten kunnen worden opgeslagen.
Customer service
Het CRM-systeem maakt klantenservice via chat mogelijk.
Het CRM-systeem kan de communicatievoorkeur per contactpersoon opslaan.
Contractbeheer is een verzamelnaam voor alle toepassingen die u helpen voor het beheren, opslaan, maken, controleren etc. van contracten.
Het CRM-systeem heeft een eigen klantenportaal.
Deze CRM-systemen kunnen ondersteuningstickets maken.
Met wachtrijbeheer organiseert u welke customer support tickets het meest prioriteit hebben en welke dus het eerste moeten worden behandeld.
Marketing
Dit CRM-systeem heeft functies voor campagne management.
Dit CRM systeem heeft een goed dashboard met KPI's over uw marketingcampagnes.
Elke marketing campagne heeft vele e-mails, landing pages, advertentieteksten, banners, adreslijsten etc. De mogelijkheid om volledige marketing campagnes te kopiëren scheelt veel tijd.
Deze CRM systemen maken het eenvoudig om marketingcampagnes te importeren en exporteren.
Ontwerp en track marketingcampagnes over meerdere kanalen (e-mail, zoekmachine, social media, video, content etc.).
Met dynamische content kan de content van een e-mail of en landingspage worden aangepast aan de bezoeker. De bezoeker wordt herkend en gematched aan een klantenprofiel. Zodra dit gebeurt kan gepersonaliseerde content worden getoond. Denk aan websites waar u laatst bekeken aankopen kan terug zien.
Van het werven van bezoekers tot post-event follow up, functionaliteiten voor event-management ondersteunen u bij het gehele proces. Gepersonaliseerde uitnodigen, bezoekersaantallen tracken, herinneringen versturen etc. Het komt allemaal terug in event management.
Beheer van bedrijfsidentiteit betekent letterlijk het beheren van uw bedrijfsidentiteit. Het zorgt ervoor dat de bedrijfsidentiteit correct en consistent wordt toegepast op elke applicatie, rekening houdend met de kosten.
Dit CRM systeem biedt u de mogelijkheid om loyaliteitsprogramma's op te zetten en te beheren.
Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van e-mail marketing.
Dit CRM systeem heeft A/B testmogelijkheden om te zien welke e-mail campagnes het beste werken.
Dit systeem heeft geavanceerde mogelijkheden tot het segmenteren van e-mail lijsten.
Deze functionaliteiten stellen u in staat om data uit het CRM systeem in te laden en zo zeer gepersonaliseerde e-mails op te stellen.
E-mailadressen kunnen vanaf een externe locatie worden geïmporteerd. Handig als u e-mail lijsten in spreadsheetsprogramma's heeft staan.
Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig dubbele adresgegevens worden verwijderd of samengevoegd.
In dit CRM systeem zijn templates ingebouwd die u kunt gebruiken voor het opstellen van direct-mail content.
In dit systeem is er een WYSIWYG (What-You-See-Is-What-You-Get) editor voor het opstellen van e-mails.
Dit CRM-systeem heeft speciale functies die processen in marketing automatiseren.
Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van SMS/WhatsApp Marketing campagnes.
Dit CRM systeem heeft specifieke functionaliteiten voor het ondersteunen van Social Media Marketing campagnes.
Mobiele applicatie
Project management
Dit CRM-systeem heeft toepassingen voor budgetteringsprojecten
Dit CRM-systeem heeft factureringsfuncties voor projecten.
Het CRM-systeem houdt bij het factureren rekening met de huisstijl.
Facturering kan worden gedaan met behulp van verschillende valuta's.
Met dit CRM-systeem kan de niet-gefactureerde tijd worden weergegeven.
Met dit CRM-systeem kunnen periodieke facturen voor projecten worden aangemaakt.
Met deze functionaliteit kunnen eenvoudig documenten en berichten binnen een projectgroep worden gedeeld.
Met dit CRM-systeem kan een klantenportaal voor projecten worden opgezet.
Met dit CRM-systeem kunnen projecten worden gepland met behulp van verschillende functies.
Gantt-afbeeldingen zijn een projectbeheertool die grafisch de tijdsvolgorde van activiteiten in de vorm van staven op een tijdlijn weergeeft.
Definieer te behalen mijlpalen of "milestones" (specifieke evenementen) binnen een project.
Met deze functionaliteit kunt u eenvoudig wachtrijen beheren. Er kan zo prioriteiten worden gegeven aan taken die als eerste moeten worden uitgevoerd.
Met deze CRM-functie kunnen opdrachten worden weergegeven en in aanmerking worden genomen tijdens de planning.
Het CRM-systeem ondersteunt facturering voor projecten.
Het CRM-systeem ondersteunt functies voor het weergeven van services die binnen projecten worden aangeboden.
Het CRM-systeem bevat functies voor het maken van urenstaten.
Urenstaten kunnen automatisch worden ingevuld
De Studenzettel zijn geoptimaliseerd met betrekking tot hun werking en presentatie voor mobiele apparaten.
U kunt notities toevoegen aan het uurdeel.
Urenstaten zijn online beschikbaar en kunnen daarom onafhankelijk van de werkplek worden verwerkt.
Track de status, voortgang en duur van de uitgevoerde taken en hou bij door welke gebruikers(groepen) deze zijn uitgevoerd.
Rapportage
Met deze functionaliteiten kunt u de concurrentie in de gaten houden. Waar adverteren zij? Welke klanten zijn overgelopen? Wat is het marktaandeel etc.
Deze oplossing heeft functionaliteiten voor het analyseren van belangrijke Callcenter KPI's zoals gespreksduur, aantal afgewerkte belletjes, succespercentages etc.
Forecasting functionaliteiten helpen u om een inschatting te maken van de verwachte prestaties van uw bedrijf in de toekomst.
Het CRM-systeem heeft evaluatie-opties voor klantenservice.
Met rapportages over klantenwaarde komt u er achter welke klanten het meeste opleveren. Let bijvoorbeeld niet alleen op omzet, maar vooral op rendement. Dat is belangrijk omdat bij veel bedrijven klanten met de meeste omzet niet per se het meeste bijdragen aan de winst van de onderneming.
Met dit CRM-systeem kunnen analyses worden gemaakt over de marketing.
Dit systeem heeft ingebouwde analysemogelijkheden die u helpen om in te zien welke marketingcampagnes het beste converteren.
Deze CRM systemen hebben functionaliteiten voor het analyseren van het klikgedrag op uw marketingcampagnes.
Klanten kopen uw product niet vanwege één marketingcampagne. Vaker komen (potentiële) klanten meerdere malen in aanraking met uw reclame-uitingen voordat zij een klant worden, de zogenaamde sales- en marketing funnel. Multi-touch attributie geeft u de mogelijkheid om te zien welke contactpunten er precies zijn geweest en welke hebben bijgedragen in het overtuigen van een klant.
Met deze functionaliteit kunt u per programma of kanaal meten hoe deze presteren qua Return On Investment (ROI). U krijgt zo inzicht in de belangrijkste kanalen en marketingcampagnes voor uw onderneming.
Dit CRM systeem heeft een duidelijk overzicht van opkomende orders en werkzaamheden. Een goede analyse van de pipeline is belangrijk om in te kunnen schatten hoeveel werk er in de nabije toekomst is ingepland en hoeveel omzet kan/zal worden gegenereerd.
Dit CRM-systeem heeft functies voor het evalueren en analyseren van projectmanagement in een bedrijf.
Met een rapporten-editor kunt u eenvoudig zelf aan de slag gaan om de meest relevante rapporten te maken.
Dit CRM systeem heeft rapportagemogelijkheden waar gebruik kan worden gemaakt van duidelijke grafieken.
Met dit CRM systemen kunnen historische rapporten en analyses eenvoudig worden terug gehaald.
Deze CRM systemen stellen u in staat om, buiten de standaard beschikbare rapportages, zelf maatwerkrapportages te maken.
Eventuele maatwerkrapportages kunnen worden opgeslagen als "template" voor toekomstig gebruik.
Deze functionaliteit stelt u in staat om te analyseren hoe leads zich door de verschillende fases van de verkoopcyclus bewegen (van anonieme bezoekers tot aan klant en verder).
Salesanalyses zijn erg belangrijk om de prestaties van uw salesafdeling te verbeteren. Welke medewerkers presteerden het beste? Wat kan er beter? Wie heeft een target gemist en waarom?
Sales
Met de accountbeheersoftware kunt u accountinformatie consistent, up-to-date, georganiseerd en traceerbaar houden.
Met afspraak management kunnen afspraken, meetings, calls of evenement worden aangemaakt en beheerd. De afspraak verschijnt op de kalender van de gebruiker. Ook kunnen collega's worden uitgenodigd om deel te nemen aan de afspraken.
File Management stelt u in staat om documenten, grafieken, spreadsheets en andere bestanden op te slaan. De documenten kunnen vervolgens worden gelinkt aan bijhorende afspraken, e-mail, contactprofiel, account manager etc.
Expense Management functionaliteiten houden alle kosten bij die in een organisatie gemaakt worden. Of het nu grote bedrijfsuitgaves zijn of een vergoeding voor de lunch.
Funnel Management functionaliteiten geven uw organisatie de mogelijkheid om de salesfunnel/pipeline in de gaten te houden.
Lead Management is een functionaliteit voor het tracken van al uw leads. Van "click to close" zoals dat heet.
Lead grading is het toewijzen van waardes aan leads, zodat duidelijk is welke leads het meest waardevol zijn.
Lead nurturing is een techniek waar leads voor langere tijd worden "warm gemaakt" zodat zij op een later moment kunnen converteren.
Bij dit CRM systeem kunnen leads eenvoudig worden toegewezen (bijvoorbeeld met drag&drop functies).
Deze CRM systemen hebben functionaliteiten voor het opstellen van offertes.
Met deze functionaliteit worden bij het opstellen van offertes automatisch de juiste belastingtarieven toegepast.
Dit CRM systeem heeft een product-catalogus waarin productinformatie kan worden opgezocht. Uit deze catalogus kunnen direct offertes worden opgesteld.
Met deze functionaliteit kunnen marges worden berekend.
Met deze functionaliteiten kunnen PDF offertes gemaakt worden inclusief styling (logo, brand guidelines etc.)
Met deze functionaliteiten heeft u meerdere mogelijkheden om te factureren. Hiermee bedoelen wij niet alleen het toepassen van kortingen, maar ook mogelijkheden tot gespreid betalen, maandelijkse facturen etc.
Dit is een functionaliteit voor het ondersteunen van de relatie tussen u en strategische partners. Kom in contact met channel partners en deel doelstellingen, co-marketing, incentiveprogramma's etc.
Bij bedrijven met complexere dienstverlening zijn er vaak meerdere mensen betrokken tijdens het salesproces. Een functionaliteit voor sales collaboration is dan onmisbaar.
Deze functionaliteit helpt gebruikers om taken meer efficiënt en op tijd af te ronden. Taken kunnen worden gelinkt aan specifieke gebruikers, contactprofielen, leads etc. De status van een taak kan eenvoudig worden geüpdatet zodat het voor iedereen duidelijk is of er aan de taak wordt gewerkt.
Als meerdere sales agents tegelijkertijd aan het werk zijn met verschillende werkgebieden (territoriums) dan zijn functionaliteiten voor territory management interessant. Met deze functionaliteiten worden leads automatisch toegekend aan de juiste sales agents.
Workflows
Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows.
Deze oplossing heeft eenvoudige drag&drop functionaliteiten voor het ontwerpen van workflows
Dit systeem ondersteunt "goedkeuring" voor specifieke acties.
Workflows kunnen per individu worden ingesteld.
Workflows kunnen per groep worden ingesteld.
Er kunnen series of parallelle workflows gemaakt worden.
Workflows kunnen worden gevisualiseerd.
Met deze functionaliteit is het eenvoudig om aan te geven welke documenten het meeste prioriteit hebben en welke wat langer kunnen wachten.
Overig
Als de eerste karakters van een zoekopdracht zijn getypt worden er automatisch suggesties gedaan voor zoekresultaten. Dat scheelt veel tijd bij het zoeken naar de juiste informatie.
Bug tracking is een typische functionaliteit voor ICT'ers. Zowel intern als extern kan de ontwikkelingen van een probleem met een software bug worden bijgehouden.
Met global search kan op iedere record in de centrale database worden gezocht.
Het CRM systeem kan offline worden gebruikt. Data dat offline is ingevoerd wordt gesynchroniseerd zodra er succesvol een internetverbinding wordt gemaakt.
Besturingssysteem
Linux Deze oplossing ondersteunt Linux.
Mac OS Deze oplossing ondersteunt Mac OS.
Windows Vista Deze oplossing ondersteunt Windows Vista.
Windows XP Deze oplossing ondersteunt Windows XP.
Windows 7 Deze oplossing ondersteunt Windows 7.
Windows 8 Deze oplossing ondersteunt Windows 8.
Windows 10 Deze oplossing ondersteunt Windows 10.
Unix Deze oplossing ondersteunt Unix.
Anders Deze oplossing ondersteunt ook andere operating systems.
Mobiel
Android Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Android.
iOS Deze oplossing is geoptimaliseerd voor iOS, het mobiele besturingssysteem van Apple.
Blackberry Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Blackberry.
Windows Phone Deze oplossing is geoptimaliseerd voor het mobiele besturingssysteem van Windows Phone.
Browser
Chrome Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Chrome.
Firefox Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Firefox.
Internet Explorer Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Internet Explorer.
Safari Deze oplossing is geoptimaliseerd voor Safari.
Database
Access Deze oplossing ondersteunt Access.
Btrieve Deze oplossing ondersteunt Btrieve.
FoxPro Deze oplossing ondersteunt FoxPro.
FileMaker Deze oplossing ondersteunt FileMaker.
Hana Deze oplossing ondersteunt Hana.
IBM DB2 Deze oplossing ondersteunt IBM DB2.
Informix Deze oplossing ondersteunt Informix.
Microsoft SQL Deze oplossing ondersteunt Microsoft SQL.
mySQL Deze oplossing ondersteunt mySQL.
Oracle Deze oplossing ondersteunt Oracle.
Pervasive SQL Deze oplossing ondersteunt Pervasive SQL.
PostgreSQL Deze oplossing ondersteunt PostgreSQL.
Progress Deze oplossing ondersteunt Progress.
Sybase Deze oplossing ondersteunt Sybase.
Integratie
Support
E-mail De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen per e-mail.
FAQ De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen door middel van Frequent Asked Questions (FAQ).
Handleidingen De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie handleidingen.
Live Chat De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een live chat.
Telefonisch De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met telefonische ondersteuning.
Video De leverancier van deze oplossing ondersteunt u bij vragen of opmerkingen met een uitgebreide collectie video's.
Lokale support
Nederland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Nederland.
België Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in België.
Duitsland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Duitsland.
Frankrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Frankrijk.
Oostenrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Oostenrijk.
Verenigd Koninkrijk Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Verenigd Koninkrijk.
Zwitserland Deze leverancier biedt lokale ondersteuning in Zwitserland.
Andere Deze leverancier biedt ook lokale ondersteuning in andere landen.
Taal interface
Nederlands Deze oplossing is in het Nederlands.
Engels Deze oplossing is in het Engels.
Duits Deze oplossing is in het Duits.
Frans Deze oplossing is in het Frans.
Spaans Deze oplossing is in het Spaans.
Andere Deze oplossing is ook in andere talen.
Tax compliance
Nederland Deze oplossing is tax compliant voor Nederland.
België Deze oplossing is tax compliant voor België.
Duitsland Deze oplossing is tax compliant voor Duitsland.
Frankrijk Deze oplossing is tax compliant voor Frankrijk.
Oostenrijk Deze oplossing is tax compliant voor Oostenrijk.
Verenigd Koninkrijk Deze oplossing is tax compliant voor Verenigd Koninkrijk.
Zwitserland Deze oplossing is tax compliant voor Zwitserland.
Andere Deze oplossing is tax compliant met andere landen.
GDPR compliant
Broncode
Closed source Deze oplossing is closed source.
Open source Deze oplossing is open source.
Ecosysteem
Ecosysteem Er bestaat voor deze ERP oplossing een ecosysteem van externe partijen die complementaire diensten leveren zoals add-ons en plug-ins.
Gratis trial
Gratis trial Deze oplossing is beschikbaar als gratis trial.
Sandbox
Sandbox Dit ERP systeem heeft een sandbox waar aanpassingen en de werking van het systeem kan worden getest voor livegang.