Wat doet Blisss ná de aanschaf van de Salesflow?
Na de aanschaf van onze app is het voor ons erg belangrijk dat gebruikers de app door en door kennen en alle functies kunnen gebruiken indien nodig.
Hierdoor bieden wij extra services aan onze klanten. Deze services zijn gebaseerd op behoeften die wij in het verleden tegen zijn gekomen bij klanten.
Binnen 14 dagen live
Bij Blisss kunt u binnen twee weken aan de slag met software. Dit is mogelijk door standaard templates voor migratie of koppeling, een ingeplande training binnen 14 dagen en basis rapportages die al voor u zijn gemaakt. Hierdoor is een langdurige maatwerk implementatie overbodig.
Gespreid betalen
Indien de aanschafkosten van onze softwareoplossing drukken op uw liquiditeitspositie, dan kunt u de aanschafprijs van onze apps gespreid betalen over een jaar. Hierdoor kunt u meteen de vruchten plukken van onze software. De eenvoud van onze apps bespaart u veel tijd waardoor de software zich direct terugverdiend. Als u in één keer zowel de implementatie als de maandelijkse kosten voor één of meerdere jaren wilt betalen, is dit ook mogelijk.
Workshops
Als medewerkers bereid zijn om met de apps aan de slag te gaan, dan geven wij graag een eerste gebruikerstraining om uw medewerkers wegwijs te maken in onze apps. Als er na deze gebruikerstraining behoefte is aan een cursus voor bijvoorbeeld nieuwe gebruikers of voor een opfristraining dan komen wij graag nog eens langs. Het is ook mogelijk dat we een dag(deel) meelopen met uw medewerkers.
Tablet instructies
Werkt u nog niet met tablets? Blisss ondersteunt u graag bij de aanschaf van tablets. Tevens kunnen wij u helpen met het gebruiksklaar maken van de tablets, zo kunt u na de training direct beginnen! Wij kunnen de e-mail van de gebruikers exporteren, maar ook de agenda gebruiksklaar maken, tevens is onze software direct geïnstalleerd. Bovendien kunnen we uw medewerkers ook ondersteunen als zij voor het eerst aan de slag gaan met een tablet.
Gebruikersanalyse
Wij bieden u graag inzicht in hoe uw vertegenwoordigers de applicatie gebruiken. Handelen ze alle afspraken af? Het geeft een duidelijk inzicht in het gebruik van de applicatie. Worden de apps nog wel frequent gebruikt? Als dit niet het geval is kunt u direct in gesprek met uw vertegenwoordiger om te kijken wat er aan de hand is. Hiervoor kunnen wij u een gebruikersanalyse leveren die u precies inzicht geeft in het gebruik van de apps door uw werknemers.
Gebruikersgemak
De basis van onze apps is dat ze erg gebruiksvriendelijk zijn. Toch brengt het vaak een andere manier van werken met zich mee waar werknemers soms moeite mee hebben. Wij helpen u daarom graag met het enthousiasmeren van werknemers over onze oplossingen zodat iedereen de voordelen ziet van de nieuwe “eenvoudige” manier van werken. Wij zijn pas tevreden als uw medewerkers enthousiast zijn over onze apps en dat ze gemotiveerd zijn om te werken met onze software.
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
Is een on-premises CRM geschikt voor zelfstandigen?
Ontdek waarom ook deze ondernemers kunnen profiteren van een CRM-systeem en of een on-premises oplossing interessant is.
Lees verder5 punten die op geen enkele CRM-checklist mogen ontbreken
Met behulp van een CRM-checklist begint u goed voorbereid aan uw zoektocht naar het perfecte CRM-systeem.
Lees verder