Salesflow

Salesflow van Blisss Software

Effectief klantbeheer door slechts 4 vragen

Vertegenwoordigers zijn veel onderweg en hebben geen tijd om ‘op kantoor’ alle informatie via laptop of PC in te voeren. Zij willen namelijk vooral ‘naar buiten’: klanten bezoeken!

Met de Salesflow verwerkt elke vertegenwoordiger het klantbezoek binnen twee minuten via hun iPad/mobiel. Zij hoeven aan de hand van de volgende 4 vragen alléén de minimale hoeveelheid informatie in te voeren in de Salesflow.

  • Wat is de verwachte ordergrootte en de bijbehorende slagingskans?
  • Welke gespreksnotities wilt u opslaan?
  • Welke taken zijn er voor de vertegenwoordiger of de binnendienst?
  • Wilt u een vervolgafspraak inplannen?

De CRM-software slaat deze antwoorden op en verwerkt deze vervolgens in het dagrapport. Het dagrapport wordt elke ochtend naar alle commerciële medewerkers verstuurd. Zo is iedereen, van buitendienst tot binnendienst, altijd op de hoogte van de laatste commerciële informatie en worden er geen verkoopkansen gemist. 

Planning buitendienst 

Salesflow helpt de accountmanagers bij het organiseren van hun werk en bij het maken van een efficiënte buitendienst planning. Dit zorgt voor een optimaal samenspel tussen buitendienst en binnendienst. 

Dankzij de Salesflow kan er eenvoudig worden gefilterd welke (potentiële) klanten binnenkort bezocht dienen te worden in een bepaald rayon. Hierdoor is het mogelijk dat de planning zo gemaakt wordt dat klanten in een bepaald rayon op dezelfde dag bezocht worden.

EFFICIËNTE SALESPLANNING

Met de salesoplossing maakt u een efficiënte salesplanning op basis van urgentie, de locatie van klanten en de ingestelde bezoekfrequentie.

MIS NOOIT MEER EEN VERKOOPKANS

Ontvang per mail rapportages die zeer toegankelijk zijn en overzichtelijke informatie geven over verkoopkansen, weekrapporten, de verkooppijplijn e.d.

AUTOMATISCHE SALES RAPPORTAGES

Door het beantwoorden van 4 vragen na elk verkoopgesprek heeft u altijd en overal scherp inzicht in openstaande verkoopkansen, klantnotities en uit te voeren taken.

Start uw CRM selectie

Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming

In welke sector bent u actief?

Waarom dit belangrijk is bij uw CRM selectie: CRM systemen worden over het algemeen niet ontwikkeld voor specifieke sectoren. Toch is het belangrijk om rekening te houden met uw branche tijdens de zoektocht naar de juiste software. Leveranciers met ervaring in uw branche snappen sneller uw bedrijfsprocessen waardoor de implementatie soepeler verloopt.

Voer het aantal medewerkers en gebruikers in

medewerker(s)
gebruiker(s)

Waar gaat u het CRM systeem vooral voor gebruiken?

Wilt u het CRM systeem integreren met andere software?

Hoeveel tijd wilt u uittrekken voor de implementatie van het CRM?

Overige vragen

Moeten uren worden geregistreerd in het CRM?
Werkt uw organisatie meer b2b, b2c of beide?
Heeft uw organisatie meerdere vestigingen?
Opereert u internationaal?
Is de hoofdvestiging in Nederland?
CRM leveranciers zoeken...
systemen gevonden

Vul het formulier in en ontvang vrijblijvend informatie over de 7 meest geschikte leveranciers

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen

  • Op basis van de door u ingevulde informatie gaat onze consultant vrijblijvend aan de slag
  • Onze consultant maakt een selectie uit de gevonden CRM leveranciers die het best passen bij uw onderneming
  • U ontvangt gratis een shortlist met informatie over de 7 meest geschikte leveranciers
  • Bij vragen of onduidelijkheden neemt hij mogelijk contact met u op
Bekijk longlist
Selectie opnieuw starten

5 punten die op geen enkele CRM-checklist mogen ontbreken

Met behulp van een CRM-checklist begint u goed voorbereid aan uw zoektocht naar het perfecte CRM-systeem.

Lees verder

CRM-software voor de bouwsector

Projectmanagement, mobiele beschikbaarheid en planning-software: dit zijn de manieren waarop bouwbedrijven kunnen profiteren van CRM-software.

Lees verder