Klant aan het woord: PVN
Waarom Projectvloeren Nederland (PVN) kiest voor de CRM-software van Blisss Software.
Projecten Nederland is dé projectstoffeerder sinds 1984 voor heel zakelijk Nederland. Dit betekent dan ook meer dan 30 jaar vakmanschap. Mensen met plezier in hun werk en passie voor het vak. Al jarenlang. En die ervaring telt. Dat zie je en dat merk je. Zo weten ze als geen ander rekening te houden met de omgeving waarin ze werken en met de mensen voor wie ze het doen.
Als Commercieel Directeur van Projectvloeren Nederland zoek je altijd naar meer verkoopkansen. Dat is een uitdaging in deze markt maar ook leuk om te doen. Ik ben geen ondernemer die bij de pakken neer gaat zitten. Ik ben juist extra geïnspireerd en gemotiveerd om meer werk binnen te halen samen met ons verkoopteam. Ik verafschuw het cliché van eindeloze rapportages die mensen moeten invullen omdat iemand het wil. Dan staat het maar “in de computer”; een veel gehoorde kreet. Wat een onzin.
In onze zoektocht naar een simpel maar uiterst doeltreffend hulpmiddel konden we niets vinden wat precies bij ons paste. Tot de Salesflow. Het mooiste is dat deze app gemaakt is voor commerciële mensen die juist niet veel willen invullen of tijd willen verliezen aan dingen inkloppen die ze toch wel onthouden of weten.
Het is een app die intuïtief te bedienen is. Eigenlijk heeft niemand er iets op tegen in ons salesteam. Als manager lees ik elke dag met veel interesse en plezier de verslagen. Daar staat precies in wat ik graag wil weten. Het mooiste is natuurlijk dat het zelf regulerende- opvolg- moment zelf wordt ingevoerd door de verkoper. Als hij of zij over tijd is kijkt iedereen mee en dat helpt om “trappelende klanten” zo snel mogelijk te bezoeken. Daarnaast kan de verkoopafdeling ook eenvoudig plannen met de Salesflow.
De implementatie en koppeling was feitelijk een fluitje van een cent. We hebben wel een korte storing gehad maar die bleek in door een bug in een van onze eigen computers te zitten. De werking is vrijwel foutloos en storingsvrij.
Als manager wist ik natuurlijk wel dat het geen 25% extra omzet zou opleveren, we hebben een goed salesteam, het ging mij juist om de laatste 5% extra kans op extra omzet en klantkansen. Hierin overtreft de Salesflow mijn verwachtingen.
Net die ene verkoopkans extra aandacht geven omdat deze anders aan onze aandacht ontsnapt zou zijn levert geld op. Geld als metafoor voor: meer continuïteit, klanttevredenheid, hogere omzet en rendement. Uiteindelijk heeft Blisss, met wat kleine aanpassingen, een perfecte CRM-applicatie ontwikkeld. Geen traditioneel CRM-pakket. Onze klant zit niet te wachten op prietpraat of oneindig saaie nieuwsbrieven, maar simpele persoonlijke aandacht op momenten die er toe doen. Dat kan met de Salesflow en ik heb er plezier mee.
En als special hebben wij ook de Vloermonitor laten maken in samenwerking met Blisss Zakelijke Apps. Voor ons een tool die ons beslist deze recessie door helpt. Innovatieve en simpele software voor meer omzet. Daar doe ik het voor. Makkelijker dan dat kan een ondernemer niet ondernemen!
Start uw CRM selectie
Ontdek welke CRM systemen het beste passen bij uw onderneming
5 punten die op geen enkele CRM-checklist mogen ontbreken
Met behulp van een CRM-checklist begint u goed voorbereid aan uw zoektocht naar het perfecte CRM-systeem.
Lees verderCRM-software voor de bouwsector
Projectmanagement, mobiele beschikbaarheid en planning-software: dit zijn de manieren waarop bouwbedrijven kunnen profiteren van CRM-software.
Lees verder